PUBLICITAT

Prendre exemple de l'Ultra Trail Vallnord no està de més

EDITORIAL

La darrera edició de la cursa Andorra Ultra Trail Vallnord va estrenar aquest cap de setmana corredors japonesos, cosa que confirma que cada vegada és més coneguda arreu del món. Com també ho és el fet que hi va haver qui va venir a propòsit des de Nova Zelanda, Austràlia, Hong Kong, Singapur, Uruguai i Estats Units, entre una llarga llista de països inclosos els més propers. L'organitzador de la cursa, Gérard Martínez va declarar als mitjans de comunicació que considera que la cursa ha fet un salt important en la seva internacionalització i no s'equivoca. L'Andorra Ultra Trail Vallnord també és la història d'una trajectòria ascendent que, d'edició en edició, presenta millores substancials des de l'àmbit organitzatiu fins al nombre de corredors inscrits, passant pel nivell cada vegada més elevat de la prova i pel ressò internacional. L'Ultra Trail és una cursa consolidada que aquesta vegada ha fregat el límit de participació amb més de 2.200 atletes inscrits en les diferents proves quan el màxim assumible és de 2.500. No obstant això, l'objectiu dels organitzadors no és aconseguir més inscrits sinó que la cursa sigui cada vegada més qualitativa per captar l'atenció dels corredors i aficionats, no només al país sinó també més enllà de les fronteres europees. Per això, l'organització s'esforça en millorar el servei que ofereix als corredors, un servei que també caldrà millorar en tots els altres àmbits del sector turístic si es vol incrementar el nombre de visitants. L'Ultra Trail ho aconsegueix. ¿Perquè no poden aconseguir els altres sectors d'activitat que, corredors o no, molta més gent tingui ganes de desplaçar-se des de l'altra punta de món fins a aquest petit país per descobrir-lo?

Cal fer les coses bé i sobretot donar el millor perquè tot i que no l'hem tractada gaire bé, Andorra encara té molt encant per oferir, només cal acompanyar-lo de bon servei i una bona dosi de simpatia i amabilitat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT