PUBLICITAT

Un espectacle inèdit per a una aposta novedosa

EDITORIAL

Andorra Turisme i el ministeri han fet una aposta arriscada de cara a la promoció estiuenca amb la contractació de la coneguda companyia canadenca Cirque du Soleil. Arriscada perquè ja són moltes les veus que s'han alçat en contra dels 2,5 milions d'euros que haurà de desemborsar Andorra Turisme per al desembarcament dels reconeguts artistes circenses que participaran en un espectacle a l'aire públic fet a mida per a Andorra.

El Cirque du Soleil posarà a prova aquest estiu la capacitat d'atracció turística del Principat durant els mesos de juliol i agost, tradicionalment fluixos en aquest àmbit. L'espectacle serà representat en 10 funcions durant quatre caps de setmana i tres dies entre setmana dels mesos de juliol i agost,i se centrarà en l'atractiu que té el Principat durant les quatre estacions de l'any. L'objectiu, lògicament, no és altre que els diners invertits tinguin un retorn en forma de turisme en uns mesos tradicionalment baixos, i que aquesta afluència beneficiï a un sector que ho està passant malament.

Dèiem al principi que s'han alçat algunes veus crítiques que consideren inoportú destinar una quantitat de diners tan importants en un moments de contenció econòmica. El món del turisme necessita ser alimentat constantment en forma d'al·licients, que és el que finalment busca el visitant potencial. Portar el Cirque du Soleil en exclusiva a Andorra és una acció que s'allunya de la normalitat, certament, però potser és precisament el que requereix la política de promoció, massa encotillada en les tradicionals campanyes estacionals. Reanimar l'estiu, treballar en la temporada baixa per aconseguir un mínim de desestacionalització són dos reptes prou ambiciosos que cal considerar. Els resultats es ja es veuran, però l'objectiu s'ha de compartir.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT