PUBLICITAT

Qui pensi que encara podem vendre gat per llebre s'equivoca

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

La carta que vam publicar ahir a sota d'aquestes línies era d'un turista veneçolà, que va venir a passar les vacances de Cap d'Any a Reis, a Andorra, en companyia de 26 persones més, famílies amb nens petits i adolescents, originàries de Veneçuela i Colòmbia.

La idea era gaudir al màxim de l'esquí però la cosa es va torçar tant bon punt van trepitjar el Principat. És una llàstima perquè segons explica l'autor de la missiva, el desencant amb què el grup se'n va tornar cap a casa només és atribuïble a la gestió poc curosa de l'operador que van contactar per internet. Andorra els va agradar, troben que és preciosa, la seva gent encantadora, el menjar excel·lent i les pistes fabuloses, però no obstant això, quan els preguntin com els van anar les vacances al nostre país, recordaran també tots els aspectes negatius que van marcar 10 dies de tribulacions, començant per l'allotjament.

En nom del grup, l'autor de la carta explica que és una pena perquè els llocs turístics no es promocionen només a través de grans campanyes sinó també a través de les experiències i els comentaris que les persones es fan entre si. Vaja que el boca a orella continua funcionant i per a molts és el millor reclam, sobretot avui, quan es pot dir que el boca a orella té més camp lliure que mai a internet, i més precisament a les xarxes socials, on milers i milions d'internautes comparteixen els vídeos i les fotos de les últimes vacances; s'expliquen què van fer, com se'ls va rebre, i en definitiva si la destinació valia la pena.

Qui pensi que encara podem vendre gat per llebre va molt equivocat perquè al final tot se sap i molt de pressa, tant de pressa com ho permet la velocitat de la llum que viatja per la fibra òptica! Valdria la pena pel que explica el nostre turista de Caracas que el Govern s'afanyés a modificar la Llei d'allotjaments turístics i que s'inspeccionessin de tant en tant.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT