PUBLICITAT

Mirar cap el nord per compensar el que es perd pel sud

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

Un total de 16 agents de viatges francesos especialitzats en el turisme de negocis han visitat aquest cap de setmana el nostre país per conèixer de primera mà les facilitats que ofereix per poder acollir incentius, esdeveniments i convencions d'empresa. Es tracta de la primera vegada que l'Andorra Convention Bureau convida a agents francesos, la majoria provinents del sud de França però també de París, i s'ha fet pel gran desconeixement que hi ha en aquest país sobre Andorra com a destinació de negocis. El director de Producte i Nous Projectes d'Andorra Turisme, Enric Torres, ha dit que el que més els atrau és la possibilitat de combinar activitats urbanes amb activitats a l'entorn natural. El representant de Fram Tourisme Business, Philippe Quercy, ha assegurat que el que més valoren és la proximitat, les infraestructures hoteleres, els actius de natura i muntanya, i l'oferta de termalisme.

L'acció s'ha d'emmarcar dins de la nova estratègia de captar més francesos, i començar per la proximitat del país del nord. Ells ens han donat la clau. Tenim un paisatge per vendre i uns hotels dignes d'una destinació turística, uns actius de natura, muntanyes i comerços. Amb una mica d'optimisme s'ha de pensar que Espanya no començarà a remuntar timidament fins el 2014, mentre que França es troba és una situació molt millor. Hem mirat massa cap el sud, sense adonar-nos que deixàvem de banda un mercat fantàstic, proper i amb major poder adquisitiu. Això de l'equilibri entre els dos estats que ens envolten és una rèmora del passat. Però sempre hi ha temps de reparar les errades. La nova campanya d'Andorra Turisme se centra bàsicament en França, i el sector privat també mira al nord, que a curt termini ha de permetre compensar el que es perd pel sud.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT