PUBLICITAT

‘Què puc fer per servir i fidelitzar els meus clients?’

Conferències

‘Què puc fer per servir i fidelitzar els meus clients?’, conferència en línia, a càrrec de José Luis Nueno, professor ordinari de l’IESE Business School i responsable de la Càtedra Intent HQ de Canvis en el Comportament del Consumidor.

La Covid-19 ha provocat canvis en les nostres vides i en la manera de comprar i de consumir. La conferència tractarà sobre la transformació que han de viure els sectors del retail i el turisme, entre d’altres, lligada a les modificacions en el comportament del consumidor. També abordarà la manera com ens podem recuperar dels efectes de la crisi, el paper que ha adquirit l’e-commerce i com hem d’emprendre el camí de la reactivació econòmica tenint en compte els diferents canals per arribar al client.

Dissetena ponència del cicle de conferències Crèdit Andorrà Global Forum sobre futur i tendències globals.


Enllaç per inscriure’s a la sessió en línia, aquí. 
Un cop us hi hàgiu inscrit, rebreu un correu electrònic amb les instruccions per connectar-vos-hi.



Activitat gratuïta
PUBLICITAT